Z okazji premiery nowych modeli szczoteczek magnetycznych serii iO marka Oral-B uruchomiła w stołecznej galerii handlowej Złote Tarasy pop-up store, gdzie będzie można zapoznać się z innowacyjnym produktem, uzyskać porady dotyczące prawidłowego mycia zębów i dbania o higienę jamy ustnej, a w piątki i soboty – umyć zęby szczoteczką magnetyczną.

„W 8-tygodniowym badaniu klinicznym wykazano, że korzystając ze szczoteczki magnetycznej Oral-B iO, użytkownicy mieli 14,5 razy większe szanse na przejście ze stanu niezdrowych do zdrowych dziąseł w porównaniu do zwykłej szczoteczki manualnej” – tłumaczy dr n. med. Beata Golan, kierownik ds. naukowych Oral-B. „Ponadto szczoteczka magnetyczna usuwa sześć razy więcej płytki nazębnej wzdłuż linii dziąseł niż tradycyjna szczoteczka” – dodaje.

Pop-up store składa się z trzech stref. Pierwsza część to ekspozycja urządzeń, druga interaktywny panel prezentujący funkcje szczoteczki, a trzecia to stanowisko testowe, na którym można wypróbować szczoteczkę magnetyczną pod nadzorem higienistki.

Wprowadzona w ubiegłym roku do Polski technologia magnetyczna iO jest wynikiem sześciu lat badań i 250 przyznanych patentów. Napęd magnetyczny przenosi energię na końcówki włókien, tworząc mikrowibracje, a w połączeniu z okrągłą główką, inspirowaną narzędziami dentystycznymi, zapewnia skuteczność i wygodę szczotkowania.

Dodatkowo seria iO10 została wyposażona w urządzenie o nazwie iOSense, które wykorzystuje sztuczną inteligencję. Dzięki temu w czasie rzeczywistym oferuje wskazówki dotyczące parametrów mycia, aby było ono jak najskuteczniejsze i jak najbardziej intuicyjne dla użytkownika.

„Technologia magnetyczna to zaawansowane szczoteczki elektryczne, które potrafią doskonale czyścić zęby, ale również stają się przyborami do monitorowania zachowań użytkownika. Informują, czy zęby są myte poprawnie we wszystkich zalecanych strefach, przez odpowiedni czas” – wylicza Beata Golan. „Mycie zębów to niby prosta i oczywista, codzienna czynność, ale wielu z nas nie robi tego prawidłowo. Dlatego warto odwiedzić stoisko, poznać nową technologię i pod opieką higienistki nauczyć się prawidłowo dbać o zęby” – podsumowuje.

Źródło informacji: PAP MediaRoom


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *