8 maja 2023 r. KIND Aparaty Słuchowe wystartuje z ogólnopolską kampanią reklamową „Słyszę z KIND”, w której będą prezentowane prawdziwe historie pacjentów, opisujące ich drogę do poprawy słuchu. Jej celem jest zachęcenie do profilaktycznych badań słuchu. Aby ułatwić dostęp do usług, KIND wyposaży mobilne studio bezpłatnych badań słuchu – KIND Słuchobus, który będzie jeździł po polskich miastach.

Choć problemy ze słuchem są często bagatelizowane, to według badań EuroTrak Poland aż 15% Polaków cierpi na ubytek słuchu. Zwłaszcza w grupie wiekowej powyżej 74 roku życia ubytek słuchu może dotyczyć co drugiej osoby. Jeśli odczuwasz szumy uszne, trudności w zrozumieniu mowy w głośnym otoczeniu, pogłaśnianie telewizora lub masz problemy ze słyszeniem podczas rozmów telefonicznych, powinieneś skonsultować się ze specjalistą. Pacjenci, którzy w kampanii opisują swoją drogę do lepszego słyszenia, dzielą się własnymi doświadczeniami i podkreślają zalety aparatów słuchowych, dzięki którym ich życie staje się wygodniejsze. Dlatego, jeśli zmagasz się z problemami ze słuchem, zaufaj marce KIND i poczuj się komfortowo.

Wczesna diagnoza wad słuchu jest kluczowa dla zapobiegania problemom zdrowotnym i społecznym. „Słyszę z KIND” to program, który umożliwia bezpłatne badania słuchu i konsultacje z protetykami słuchu w oddziałach KIND Aparaty Słuchowe. W celu zwiększenia dostępu do usług KIND Słuchobus wyjeżdża do wybranych miast, oferując mobilne studio badań słuchu. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z tej okazji i dokładne sprawdzenie swojego słuchu!

KIND Słuchobus oferuje bezpłatne badania słuchu, wykonywane za pomocą nowoczesnych urządzeń, a także możliwość skorzystania z wizyty u wykwalifikowanego specjalisty. Trasa Słuchobusu obejmuje m.in. Międzyrzecz (29.05), Gubin (30.05), Zieloną Górę (31.05), Lubsko (01.06), Żary (02.06), Dzierżoniów (05.06), Opole (06.06), Częstochowę (07.06), Katowice (09.06), Wołomin (12.06), Pruszków (13.06), Płock (14.06), Konin (15.06) oraz Jarocin (16.06). Ponadto, dzięki wykorzystaniu videootoskopu, pacjenci będą mogli zapoznać się z wnętrzem ucha i uzyskać indywidualną poradę.

Aby dotrzeć do odbiorców, KIND wybrało następujące środki komunikacji: telewizję ogólnopolską i lokalne (TVP, Polsat), media społecznościowe (Facebook, Instagram), wyszukiwarkę Google, media branżowe oraz kanały własne. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do klientów z całej Polski, w tym do 120 oddziałów własnych KIND.

Jeśli chcesz uzyskać dalsze informacje, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej https://www.kind.com/pl-pl/kampania-slysze-z-kind/. W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami poprzez maila na adres: aleksandra.olechnowicz@kind.pl. Możesz również skontaktować się z nami w naszej siedzibie w Poznaniu, pod adresem: Ul. Włodkowica 26a, 60-334 Poznań. Osobą do kontaktu jest Aleksandra Olechnowicz, Kierownik Działu Marketingu.


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *