Święta Bożego Narodzenia to doskonała okazja, by dołączyć do kampanii #LongLifeChallenge, która trwa już trzy lata. Wyzwanie polega na codziennym spożywaniu co najmniej pięciu porcji warzyw i owoców pochodzących z Europy. Przyłącz się już dziś i ciesz się dłuższym i zdrowszym życiem!

Święta Bożego Narodzenia to doskonała okazja, aby dołączyć do trwającej już od trzech lat akcji #LongLifeChallenge, w której wielu ludzi codziennie stara się jeść co najmniej pięć porcji warzyw i owoców pochodzących z Europy. W ramach tej inicjatywy dwustu znanym influencerom i influencerkom organizatorzy przekazali świąteczne i zdrowe kosze prezentowe – pełne pomarańczy, mandarynek, truskawek, jabłek, borówek, zielonych szparagów i brokułów, wyrażając tym samym słowa „very Xmas” i „very Healthy”. Influencerzy zapraszają swoich obserwujących do wzięcia udziału w #LongLifeChallenge i cieszenia się zdrowiem w Boże Narodzenie.

Aby uzyskać dostęp do zdjęcia, odwiedź stronę AP Multimedia Newsroom i ciesz się świętami w zdrowym stylu.

Korzystając z wyzwania #LongLifeChallenge, możesz zdobyć nowe nawyki zdrowego żywienia. Zdobądź wiedzę o tym, jak zdrowo spożywać produkty europejskie, a na początku nowego roku będziesz pełen energii i zdrowia!

Aby zwiększyć świadomość na temat właściwości odżywczych europejskich warzyw i owoców oraz ich korzystnego wpływu na zdrowie, organizatorzy kampanii zaprosili 200 znanych europejskich influencerek i influencerów do wzięcia udziału w wyzwaniu #LongLifeChallenge. Każdy z nich otrzymał prezentowy kosz pełen witamin, wypełniony pomarańczami, mandarynkami, truskawkami, jabłkami, borówkami, zielonymi szparagami i brokułami, który miał zachęcić ich obserwujących do aktywnego udziału w kampanii.

Zapraszamy Cię do udziału w #LongLifeChallenge! Odkryj nowe sposoby na zdrowszy tryb życia, poprzez codzienne spożywanie pięciu porcji warzyw i owoców z Europy. Zobacz wideo, które przygotowaliśmy na ten temat TUTAJ, aby dowiedzieć się więcej. Dołącz do naszego wyzwania i zacznij czerpać korzyści z zaleceń Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontrolowania Chorób.

Chcesz przyłączyć się do #LongLifeChallenge? Aby rozpocząć, wystarczy, że zaczniesz spożywać co najmniej pięć porcji warzyw i owoców z Europy każdego dnia. Możesz wybierać spośród owoców i warzyw prosto z pola, lokalnych sklepów, targów, a także sklepów internetowych – wszystkie są dostępne w całej Europie!

Dołącz do programu „CuTE Healthy” i #LongLifeChallenge, aby zacząć czerpać korzyści z zalecanej przez Europejskie Centrum ds. Zapobiegania i Kontrolowania Chorób diety. Zmieniaj swoje nawyki żywieniowe na zdrowsze i ciesz się lepszym zdrowiem!

Aby utrzymać zdrowy styl życia, należy regularnie włączać do diety świeże produkty z Europy. Zimą warto wybierać warzywa i owoce bogate w witaminy i minerały, które skutecznie zapobiegają przejedzeniu po świątecznych obżarstwach. Można je wykorzystać do przygotowania smacznych i pożywnych dań, które dostarczą organizmowi składników odżywczych i energii. #LongLifeChallenge właśnie dobiegł końca, ale wyzwanie dotyczące zdrowego odżywiania pozostaje aktualne!

Rok 2020 zmotywował nas do zmiany trybu życia i uświadomienia sobie, jak wiele możemy zrobić dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia. Dlatego teraz, kiedy zaczynamy nowy rok, zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w #LongLifeChallenge. Inicjatywa ta pozwoli Ci świadomie wprowadzić zdrowy styl życia i zacząć rok 2024 z nadzieją na wyjątkowe momenty!

Zapraszamy Cię do włączenia się w #LongLifeChallenge i wspólnego wprowadzenia zmian w swoim stylu życia. Przez cały rok możesz dzielić się z nami swoimi postępami i doświadczeniami, a także otrzymywać wsparcie i motywację od nas i innych uczestników.

Aby zwiększyć wiedzę i świadomość wśród milionów Europejczyków, zawiązano współpracę z pięcioma najważniejszymi olimpijczykami z różnych krajów. Wraz z trzydziestoma międzynarodowymi influencerami i mikroinfluencerami sportowcy przedstawili internautom wiele smakowych i zdrowych przepisów, a także doradzili jak korzystnie wykorzystać czas wolny. Dzięki tej akcji 3,08 miliona Europejczyków uzyskało cenne wskazówki dotyczące odżywiania się owocami i warzywami oraz ich skutecznego wykorzystania w codziennym życiu.

Pięciu sportowców reprezentowało europejskie wartości kampanii, starając się zachęcić ludzi do poświęcania czasu na ćwiczenia i zdrowe odżywianie. Przez 3 lata trwania kampanii, jej wpływ doprowadził do zmiany stylu życia u 59 174 użytkowników mediów społecznościowych.

Olimpijczycy, którzy zachęcają Europejczyków do wzięcia udziału w #LongLifeChallenge, to:

1. Ona Carbonell: trzykrotna mistrzyni świata w pływaniu synchronicznym i zdobywczyni srebrnego medalu na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie.
2. Lydia Valentín: mistrzyni Europy i złota medalistka olimpijska w podnoszeniu ciężarów (75 kg) na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Londynie w 2012 roku.
3. Florent Manaudou: mistrz olimpijski w pływaniu stylem dowolnym podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku.
4. Sebastian Brendel: złoty medalista olimpijski w kajakarstwie w kategorii C-1 1000 m podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku. 
5. Maja Włoszczowska: dwukrotna medalistka olimpijska w kolarstwie górskim, zdobywczyni srebrnego medalu w zawodach cross-country podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w 2008 roku w Pekinie i w 2016 roku w Rio de Janeiro.

Nasz program skupiał się na promocji zdrowia i dobrego samopoczucia, poprzez wzbogacenie codziennego jadłospisu o warzywa i owoce. Szczególny nacisk kładliśmy na podkreślenie korzyści wynikających z ich regularnego spożywania. Przedstawiliśmy także różnorodne sposoby na włączenie owoców i warzyw do jadłospisu – od śniadania po doprawianie tradycyjnych potraw.

Aby przekonać osoby nie spożywające owoców ani warzyw, kampania skupiła się na tworzeniu nowych, kreatywnych pomysłów na dania zawierające te świeże produkty. Wykorzystywano przepisy na przepyszne potrawy, które są nie tylko smaczne, ale także zdrowe, aby przekonać ludzi do włączenia warzyw i owoców do swojego codziennego jadłospisu. Jednak według Światowej Organizacji Zdrowia, tylko 14,3% europejskich konsumentów spożywa pięć lub więcej porcji warzyw i owoców dziennie, co stanowi poważne wyzwanie.

Europejczycy mogliby poprawić swoje zdrowie i samopoczucie, gdyby w codziennym życiu częściej uprawiali sport i ćwiczyli regularnie. Poprzez włączenie aktywności fizycznej do swojego stylu życia, można zyskać wyższy poziom energii, lepszy stan zdrowia psychicznego oraz zmniejszyć ryzyko wystąpienia wielu chorób.

Od czasu rozpoczęcia #LongLifeChallenge, Europejczycy zaczęli lepiej zdawać sobie sprawę z korzyści płynących z zdrowej diety. Przyłączając się do tego wyzwania, ludzie mają szansę na uzyskanie lepszego zdrowia, a także na poprawę swojego samopoczucia. Jednak aby osiągnąć najlepsze efekty, powinni oni także zwiększyć swoją aktywność fizyczną.

Poprzez ulepszoną kampanię #LongLifeChallenge europejscy obywatele mogą nie tylko włączyć do swojej diety zdrowe produkty, ale również zmienić swoje nawyki życiowe, aby poprawić jakość swojego życia. Zwiększenie codziennej aktywności fizycznej przyniesie szereg korzyści, w tym poprawę jakości snu, odporności i samopoczucia. Dzięki temu możemy cieszyć się dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiem.

Z danych wynika, że kampania reklamowa w telewizji cyfrowej dotarła do 34,1 mln widzów, podczas gdy 141,6 mln osób wysłuchało reklamy w radiu. Świadczy to o wielkiej skuteczności obu kanałów reklamowych.

Nasza reklama zewnętrzna okazała się sukcesem – pojawiła się ona na 49,8 milionach ekranów w Paryżu, Berlinie i Brukseli. Dzięki dodatkowym akcjom wdrożonym na siłowniach, nasza reklama dotarła do kolejnych 31 000 odbiorców.

Projekt „CuTE Healthy – Cultivating a Healthy Europe with Fruit and Vegetables from EUROPE” obejmuje różne owoce i warzywa z całej Europy, w tym:

1. Świeże pomarańcze i mandarynki z uprawy w Hiszpanii 
2. Truskawki z regionu Francji 
3. Brokuły z Hiszpanii
4. Zielone szparagi z Hiszpanii
5. Owocne jabłka z Polski
6. Świeże borówki z Polski 

Europejski program został wspólnie opracowany przez wiele stowarzyszeń handlu owocami i warzywami z Europy, w tym MásBroccoli (Hiszpańskie Stowarzyszenie Promocji Konsumpcji Brokułów), La Interprofesional del Espárrago Verde de España (Hiszpańskie Międzybranżowe Stowarzyszenie Promujące Spożywanie Zielonych Szparagów), Association d’Organisations de Producteurs National ede Fraises de France – AOPn FdF (Francuskie Stowarzyszenie Producentów Truskawek), Citrus Management Committee CGC (Hiszpański Komitet Zarządzający Uprawą Cytrusów), Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw – KZGPOiW oraz FruitvegetablesEUROPE (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Owoców i Warzyw).

Kampania „Long Life Challenge”, zainicjowana przez FruitVegetablesEUROPE, ma na celu zwiększyć świadomość i konsumpcję warzyw i owoców w całej Europie, a także wspierać lokalnych producentów w całej Europie.

Kampania Long Life Challenge jest prowadzona w całej Europie, wspierana przez ogólnoeuropejskie wydarzenia i kampanie medialne. W ramach kampanii FruitVegetablesEUROPE wraz z partnerami tworzy kampanie, które pokazują, jak ważne jest dbanie o zdrowie poprzez odpowiednią dietę, stosowanie się do zaleceń lekarzy i konsumpcję owoców i warzyw.

Kampania Long Life Challenge zachęca ludzi do zdrowego odżywiania się, wskazując, jak ważne są dla naszego zdrowia owoce i warzywa. Poprzez promowanie produktów lokalnych stowarzyszenie wspiera również naszych europejskich producentów, którzy na co dzień zapewniają nam świeże i zdrowe produkty.

Kampania Long Life Challenge składa się z szeregu wydarzeń, w tym konkursów i akcji promocyjnych, które mają na celu zachęcenie ludzi do wybierania zdrowych, owocowo-warzywnych opcji w swojej codziennej diecie. Wideo podsumowujące kampanię można obejrzeć na stronie głównej witryny FruitVegetablesEUROPE oraz w sekcji prasowej.

Kampania Long Life Challenge to znakomity przykład wspólnego wysiłku w celu zwiększenia zdrowia i jakości życia w Europie. Stowarzyszenie FruitVegetablesEUROPE wspiera lokalnych producentów, dając im szansę na zdobycie większego uznania dla ich produktów, a także wskazując na wszystkie korzyści płynące z jedzenia owoców i warzyw.

Kampania Long Life Challenge jest wyjątkową okazją do promowania zdrowego stylu życia i zdrowego odżywiania. Szerokie wydarzenia i akcje promocyjne są skierowane do wszystkich Europejczyków, którzy chcą wziąć udział w kampanii i wybrać zdrowie.

FruitVegetablesEUROPE jest liderem w dziedzinie promowania zdrowia w Europie poprzez kampanię Long Life Challenge. Kampania ta umożliwia Europejczykom zaangażowanie się w zdrowy styl życia, co przyczynia się do zwiększenia jakości życia w całej Europie.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pliki Cookies
Ta strona używa plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie. Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Szczegóły dotyczące polityki prywatności znajdziesz w naszej odrębnej informacji.

Obowiązek informacyjny RODO
Obowiązek informacyjny wynikający z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych oraz RODO znajdziesz klikając w "Więcej informacji".