Od 1 marca br. „Gazeta Wyborcza” podpisała umowę z Polską Agencją Prasową, umożliwiającą dostęp do różnorodnych materiałów, takich jak Codzienny Serwis Informacyjny, Codzienny Serwis Fotograficzny, Codzienny Serwis Wideo i Baza Zdjęć Archiwalnych. Dzięki temu dziennikarze „Wyborczej” będą mogli tworzyć jeszcze bardziej wpływowe treści, umacniając tym samym pozycję tytułu jako jednej z najważniejszych marek medialnych w Polsce.
„Z radością wracamy do współpracy z PAP po 7 latach, gdy mamy pewność, że znów zajmuje się profesjonalnym agencyjnym dziennikarstwem. Niestety w czasach rządów PiS zbyt często dziennikarstwo przegrywało z propagandą – mówi Mikołaj Chrzan, członek zarządu Wyborcza sp. z o.o. – Priorytetem dla >>Wyborczej<< są materiały naszych dziennikarek i dziennikarzy, ale dostęp do agencji prasowej jest znacznym ułatwieniem dla osób piszących i redagujących, a także przyczynia się do poprawy aktualności, unikalności i jakości serwisu”.
Od ponad trzech dekad „Wyborcza” jest najbardziej wpływowym dziennikiem w Polsce. Jako pionier w kraju, wprowadziła model subskrypcyjny, który odnosi ogromny sukces – blisko 300 tys. czytelników subskrybujących cyfrowe wydanie zapewnia „Wyborczej” miejsce w europejskiej czołówce. Wyborcza.pl to codzienny wybór dla czytelników i czytelniczek poszukujących informacji, opinii, analiz, komentarzy, a także atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad.
„Ambicją PAP jest dostarczanie wysokiej jakości treści i sprzedaż licencji wszystkim największym mediom w kraju. Tym bardziej cieszy nas powrót >>Wyborczej<< do korzystania z naszego serwisu. O tym, na ile jest on wiarygodny, wszechstronny i profesjonalny, decydują nie nasze deklaracje, ale opinie naszych odbiorców. To z myślą o nich tworzymy nasz serwis 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu” – mówi wiceszef PAP Paweł Kostrzewa.
Źródło informacji: pap-mediaroom.pl