„Porównałbym tę sytuację do mętnego akwenu, w którym trudno określić właściwe kierunki i ustalić punkt orientacyjny. Rolą agencji prasowych jest ciągłe oczyszczanie tego potoku spływających do nas codziennie informacji” – podkreślił Giboi.

Ekspert był gościem specjalnym zorganizowanej przez Polską Agencję Prasową, międzynarodowej konferencji Media Przyszłości.

Stowarzyszenie Europejskich Agencji Prasowych EANA skupia 30 narodowych agencji informacyjnych z 30 państw kontynentu. Głównym celem organizacji jest działanie na rzecz tworzenia sprzyjających warunków ekonomicznych i prawnych dla funkcjonowania agencji prasowych, m.in. w zakresie praw autorskich i dostępu do źródeł informacji.


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pliki Cookies
Ta strona używa plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie. Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Szczegóły dotyczące polityki prywatności znajdziesz w naszej odrębnej informacji.

Obowiązek informacyjny RODO
Obowiązek informacyjny wynikający z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych oraz RODO znajdziesz klikając w "Więcej informacji".