LOS ANGELES, 20 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ — Po ponownym otwarciu boisk piłkarskich teledysk „It’s a Beautiful Game” uzyskał ponad milion wyświetleń na YouTube.

Legendarny aktor i gwiazda rapu ICE-T zaprezentował piosenkę i teledysk powstałe w hołdzie dla piłki nożnej z myślą o stadionach piłkarskich. Za produkcję teledysku odpowiada firma ESW Management. Od czasu ponownego otwarcia stadionów w związku z wyhamowaniem pandemii liczba wyświetleń wideoklipu na YouTube gwałtownie wzrosła.

„Dysponowaliśmy już nagranym i zmontowanym materiałem, który zgodnie z naszymi założeniami miał zostać zaprezentowany na ponad 4 tys. stadionów, jednak dwa tygodnie przed premierą zapadła nagła decyzja o zamknięciu wszystkich obiektów. Po ich ponownym otwarciu liczba wyświetleń teledysku na YouTube skoczyła z kilku tysięcy do ponad miliona w ciągu zaledwie kilku ostatnich miesięcy” – mówi Jesse Stenger, jeden z producentów teledysku.

W klipie występuje również RJ Mitte, aktor znany z roli Waltera Juniora w serialu „Breaking Bad”. W zabawie wziął udział nawet komik Carrot Top.

„Lou Diamond Phillips idealnie nadawał się do tego teledysku ze względu na jego ogromną popularność w Ameryce Południowej, którą zyskał dzięki roli w filmie >>La Bamba<<. Nawiązując do kultowego filmu, który przyniósł aktorowi międzynarodową sławę, twórcy teledysku nie tylko obsadzili go w roli bramkarza, ale również dali mu gitarę, którą paruje strzały, tak jak robił to w filmie” – mówi Stenger.

Utwór napisał i nagrał Brian Evans, znany na całym świecie piosenkarz jazzowy, który popularnością cieszy się zwłaszcza w Ameryce Łacińskiej i Azji.

„>>It’s A Beautiful Game<< to hołd dla piłki nożnej i każdego dnia otrzymujemy prośby o przyznanie licencji na teledysk z myślą o anglojęzycznych fanach, którzy czekają na lekką i wesołą piosenkę z piłkarskim motywem przewodnim. Skupiliśmy się na krajach, które najbardziej słyną z piłki nożnej, zamiast stawiać na konkretny zespół, tak by materiał mógł być prezentowany na ponad 4 tys. obiektach” – podsumował Stenger.

Teledysk nakręcono w Argentynie, Brazylii, Meksyku, na Hawajach i w Las Vegas.

Wideo – https://www.youtube.com/watch?v=Y1IXFQBZW6k

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1800516/ESW_Management.jpg

Źródło: ESW Management

Źródło informacji: PR Newswire

 


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *