Odkryj wyjątkowy urok Makau już teraz.

MAKAU, 26 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ — Biuro Turystyki Rządu Makau (MGTO) ogłosiło dzisiaj na konferencji prasowej o 11.00 czasu pekińskiego interaktywny quiz online. Inicjatywa jest skierowana do podróżnych, którzy spełnią warunki wydarzenia. Zostaną oni zaproszeni do udziału w quizie z możliwością wygrania jednej ze 100 limitowanych nagród przewidzianych w konkursie „Experience Macao Limited Edition”. W ramach nagród zwycięzcy otrzymują wyjątkową możliwość poznania Makau i skorzystania ze zróżnicowanej oferty kulturalnej miasta. MGTO ściśle współpracuje z sześcioma zintegrowanymi ośrodkami wypoczynkowymi będącymi sponsorami wydarzenia: Galaxy Macau, Melco Resorts & Entertainment, MGM, Sands China Limited, Wynn Resorts Macau i SJM Resorts.

Dyrektorka MGTO, Maria Helena de Senna Fernandes, zachęca wszystkich do wzięcia udziału w konkursie, niezależnie od tego, czy znają już wszystko o Makau, czy dopiero zaczynają poznawać miasto. Zaprasza wszystkich do odkrywania uroków Makau.

MIYEON, członkini (G)I-DLE, wyda specjalny singiel „Lovin’ My Stay” inspirowany podróżą do Makau i nakręci do niego teledysk. Wokalistka odwiedza charakterystyczne punkty Makau, a jej muzyka wyraża ducha miasta, oddając jego tętniący życiem charakter. Dzięki jej perspektywie fani i turyści zyskają świeże spojrzenie na miasto i przekonają się, co czyni je wyjątkowym.

Przeżyj niezapomnianą podróż do Makau

Kampania „Experience Macao Limited Edition” rozpocznie się 26 sierpnia i potrwa do 17 października 2024 r. Składa się z trzech etapów:

  • 26 sierpnia – 4 września
  • 16 września – 25 września
  • 7 października – 17 października

Uczestnicy mogą odwiedzić stronę kampanii ExperienceMacaoLimitedEdition.com i śledzić @visitmacao na Instagramie, aby otrzymywać wskazówki i aktualności dotyczące wydarzenia.

Kandydaci, którzy poprawnie odpowiedzą na wszystkie trzy pytania dotyczące Makau, będą mieć szansę na zdobycie jednej z 100 nagród Experience Macao Limited Edition. Nagrody te obejmują bilety lotnicze do Makau, zakwaterowanie, wycieczki do sześciu światowej klasy ośrodków wypoczynkowych, zwiedzanie miejsc dziedzictwa światowego, doświadczanie kultury niematerialnej, wizyty w restauracjach z gwiazdkami Michelin oraz ekscytujące aktywności dla miłośników przygód.

Osoby, które wygrają nagrody Experience Macao Limited Edition, będą mogły dzielić się swoimi wrażeniami z podróży do Makau za pomocą oficjalnego hashtaga #MacaoLimitedEdition i strony Biura Turystyki Rządu Makau. Użytkownik, który zdobędzie największą liczbę polubień, otrzyma nagrodę Ultimate Experience Macao Limited Edition. Ponadto Biuro Turystyki Rządu Makau zachęca do udziału w grach i współtworzenia teledysków z influencerami z całego świata, którzy zostali zainspirowani miastem i piosenką przewodnią.

By być na bieżąco z najnowszymi informacjami i mieć szansę na wygranie niezapomnianych wycieczek, odwiedź stronę internetową Experience Macao Limited Edition oraz oficjalne profile Biura Turystyki Rządu Makau na Instagramie i Facebooku.

Agencja Turystyki Rządowej Makau

Agencja Turystyki Rządowej Makau (ATRM) działa na rzecz promocji Makau jako przodującej lokalizacji turystycznej. ATRM wspiera rozwój przemysłu turystycznego miasta, prezentując jego bogate dziedzictwo kulturowe, różnorodną ofertę rozrywkową i zróżnicowaną scenę kulinarną.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *