DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Spółka Mary Kay Inc., światowy lider, jeśli chodzi o innowacje w produktach do pielęgnacji skóry, nie ustaje w działaniach wspierających środowiska kosmetyczne i naukowe, ostatnio poprzez sponsoring wydarzenia 2022 Society for Investigative Dermatology (SID) Annual Meeting (Doroczne Zgromadzenie Towarzystwa Dermatologii Badawczej 2022), podczas którego przedstawiono wyniki przełomowych badań. Najnowsze wyniki badań przeprowadzonych przez Mary Kay we współpracy z Grossman Medical School of Environmental Medicine przy New York University (NYU Grossman) wskazują, że kompleks antyoksydantów zawarty w linii kosmetyków do pielęgnacji skóry Mary Kay® TimeWise® Miracle Set 3D™ zmniejsza szkodliwe skutki zanieczyszczenia powietrza na terenach wiejskich, a także promieniowania ultrafioletowego.

Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005144/en/

„Nasz zespół badawczo-rozwojowy cały czas ciężko pracuje nad kolejnymi odkryciami naukowymi i przełomowymi rozwiązaniami w dziedzinie pielęgnacji skóry – mówi dr Lucy Gildea, dyrektor ds. innowacji produktowych i naukowych w Mary Kay. – Współpracując z NYU Grossman oraz innymi zespołami specjalistów z ośrodków naukowych i akademickich na całym świecie, mamy wszelkie możliwości ku temu, by być liderem w dziedzinie innowacji produktowych i naukowych w obszarze pielęgnacji skóry”.

Zanieczyszczenie powietrza stanowi coraz poważniejsze zagrożenie dla zdrowia ludzi na całym świecie. W ramach wcześniejszej współpracy z Uniwersytetem Columbia zespół naukowców Mary Kay odkrył, że zanieczyszczenie powietrza może w szczególnym stopniu szkodzić właśnie skórze, skutkując jej starzeniem się, matowieniem i marszczeniem. Zanieczyszczenia powietrza powodują powstawanie wolnych rodników, które skóra musi zwalczać, aby zachować zdrowie i młody wygląd.

Wyniki wspólnych badań pokazują, że opracowany przez Mary Kay nowy kompleks stosowanych miejscowo antyoksydantów może ograniczyć uszkodzenia komórek spowodowane czynnikami obciążającymi występującymi zarówno w środowisku miejskim, jak i wiejskim – a uszkodzenia tego typu prowadzą do objawów przedwczesnego starzenia. W skład „super” kompleksu wchodzi również resweratol w kapsułkach, który wspomaga walkę ze starzeniem się skóry i poprawia wygląd powstających na niej drobnych bruzd. Produkty tworzące kompleks zawierają również witaminę B3, aby wspomagać zatrzymywanie wody. Zwieńczeniem formuły jest peptyd, który niweluje skutki starzenia, tworząc swoisty mur obronny przed zanieczyszczeniem powietrza. Korzyści te zostały udokumentowane, dlatego zespół ma nadzieję, że więcej ludzi niż kiedykolwiek będzie mogło znaleźć dla siebie właściwe rozwiązanie w walce ze skutkami zanieczyszczenia powietrza dla ich skóry.

Sponsoring konferencji SID i przedstawione na niej badania to tylko jedno z ostatnich działań Mary Kay będących wyrazem wieloletniego zaangażowania w badania i rozwój w dziedzinie zdrowia skóry. Mary Kay posiada w swoim światowym portfelu ponad 1,6 tys. patentów na produkty, technologie i wzory opakowań.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: by wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Mary Kay to spółka działająca na rzecz rozwoju przedsiębiorczości kobiet i idącej za nią niezależności finansowej poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005144/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykayglobal.com

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *