Nowoczesne technologie i nowe metody diagnostyczne w zakresie chłoniaków umożliwiają szybkie i precyzyjne określenie charakteru choroby, dzięki czemu można szybciej wdrożyć właściwą terapię. Dzięki temu pacjenci mogą szybciej uzyskać pomoc, a ich stres związany z diagnozą i leczeniem zostanie zminimalizowany. W Polsce świadczone są najnowocześniejsze usługi w zakresie leczenia chłoniaków, dzięki czemu pacjenci mają dostęp do najskuteczniejszych terapii.

22 września 2023 r. to dzień, w którym Koncern Hisense i Paris Saint-Germain oficjalnie przedłużyły swoją współpracę sponsorską. Umowa, która weszła w życie w sierpniu 2020 roku, została przedłużona na kolejne dwa lata, aż do sezonu 2024/25. Hisense to międzynarodowa firma, specjalizująca się w elektronice użytkowej i AGD.

Hisense odnosi sukces po sukcesie w dziedzinie technologii dla gospodarstw domowych przez ostatnie dwie dekady, osiągając to dzięki swojemu zaangażowaniu w najważniejsze wydarzenia sportowe na świecie, w tym Mistrzostwom Świata FIFA 2022™ i Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2024™. Jako kolejny krok w tej dziedzinie, Hisense współpracuje z Paris Saint-Germain, by zapewnić fanom piłki nożnej na całym świecie jeszcze lepszy komfort oglądania.

Hisense współpracuje z legendarnym klubem Paris Saint-Germain, dostarczając zaawansowane technologie telewizyjne, w tym standardowo wyposażone w tryb sportowy. Ponadto, już na początku współpracy, Hisense wyemitowało trzy reklamy z udziałem piłkarzy Paris Saint-Germain, z czego ostatnia, emitowana w marcu 2023 roku, zapewniła 106 milionów odsłon i 48,3 miliona wyświetleń. Współpracując z PSG Hisense ma przewagę nad konkurencją, wykorzystując jedną z największych społeczności w światowym sporcie z ponad 200 milionami obserwującymi, pozyskując nowych klientów za sprawą innowacyjnych kampanii.

Marc Armstrong, szef zespołu odpowiedzialnego za dochody w Paris Saint-Germain, stwierdził: „Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Hisense, firmą, która dzieli naszą filozofię. Innowacja jest podstawą tego partnerstwa, a nasze zaangażowanie w dalsze podnoszenie jakości doświadczeń użytkowników i fanów poza ekranem jest niezachwiane”.

Catherine Fang, wiceprezes Hisense International, dodała: „Współpraca z Paris Saint-Germain stanowi integralną część szeroko zakrojonej strategii sportowej Hisense, zapewniając niezwykłe wrażenia milionom rodzin dzięki innowacjom technologicznym i oferując doskonałą jakość obrazu telewizyjnego konsumentom w Europie. Głęboko wierzymy, że dzięki takiemu partnerstwu będziemy w stanie zapewnić paryskiemu klubowi i jego fanom na całym świecie jak najlepsze doznania z oglądania meczów w domu”.

Hisense wykorzystuje wysoce efektywną strategię sportową, co pozwoliło jej na zanotowanie w pierwszej połowie roku wzrostu sprzedaży telewizorów na całym świecie o 21,05%. Hisense pragnie, aby konsumenci czerpali radość z oglądania meczów wspólnie z rodzinami i przyjaciółmi. Firma odnowiła współpracę z Paris Saint-Germain, a to pozwoli fanom na korzystanie z najlepszych technologicznych możliwości w trakcie oglądania meczów na całym świecie.

Hisense wykorzystuje innowacyjną strategię sportową, która przyczyniła się do wzrostu sprzedaży telewizorów na całym świecie o 21,05% w okresie pierwszej połowy roku. Celem firmy jest, aby ludzie czerpali przyjemność z oglądania meczów w gronie rodziny i znajomych. Współpraca z Paris Saint-Germain pozwala na oferowanie fanom świetnych możliwości technologicznych, które umożliwiają oglądanie meczów z każdego miejsca na świecie.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *