Sztuka Kinomural zmienia miasto w galerię, kiedy w dniach 19 i 20 października wrocławskie kamienice przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.

W dniu 14 września w Szanghaju oficjalnie rozpoczął się 35. Festiwal Turystyki, który otwarto występami na żywo i paradą na Nanjing Road. Ulica handlowa Szanghaju była miejscem, gdzie olimpijczycy i artyści z kraju i z zagranicy świętowali zarówno lokalne, jak i międzynarodowe kultury.

Link do interaktywnej multimedialnej informacji prasowej znajdziesz tutaj: https://www2.multivu.com/shanghai_tourism/9295051-en-the-35th-shanghai-tourism-festival-celebrates-local-and-international-cultures

Festiwal, który potrwa do 6 października, został zaplanowany tak, aby dostarczyć niezapomnianych doświadczeń i niepowtarzalnych podróży zarówno dla lokalnych mieszkańców, jak i podróżnych z innych części świata. Ceremonia otwarcia była uświetniona energiczną prezentacją różnorodności kulturowej, którą zapewniło 25 grup z Azji, Europy, Ameryki i Oceanii, z każdą z nich wykonującą swoje show na jednej z 25 olśniewających platform. Wydarzenie to wzbogacili uczestnicy igrzysk olimpijskich z Szanghaju, w tym Tan Haiyang, który wystąpił w Paryżu w tym roku, połączając siły z wokalistami i tancerzami w spektaklu zatytułowanym „Igniting, Joyful City” (Zapłon, Radosne Miasto).

Podczas Festiwalu „Visiting Shanghai” odbyło się 100 wydarzeń i prezentacji 1000 produktów z udziałem 10 000 firm. Obejmowały one różnorodne imprezy, takie jak „Sleepless Nights of Fun”, „Waterfront Adventures” czy „Urban Charm”, a także wystawy skierowane do osób, które chcą eksplorować różnorodne obszary kulturowe, takie jak „Great Art of Dunhuang” i „Exhibition on Top of the Pyramid: The Civilization of Ancient Egypt”.

Szanghaj to miasto o niezwykłej różnorodności kulturowej, co widać w każdej jego dzielnicy. Od eksploracji starożytnego miasta po wycieczki na wodzie i festiwale smaków, każda część miasta ma coś wyjątkowego do zaoferowania. Dodatkowo, organizatorzy wycieczek piętrowymi autobusami turystycznymi wprowadzają wirtualną wystawę „Eternal Notre-Dame” opartą na technologiach cyfrowych i VR, zapewniającą niezapomniane doświadczenie. CityWalk zaplanował siedem tematycznych spacerów, z których każdy przedstawi unikalny aspekt kultury miejskiej Szanghaju.

Podczas Festiwalu dostępne są liczne specjalne promocje i oferty, takie jak obniżone ceny 62 atrakcji o 50%, krótkoterminowe zniżki na wystawę „The Great Art of Dunhuang” oferowane przez Chunqui Tourism oraz 50% rabatu na wstęp na platformę „Pude Light City” przygotowaną przez grupę SAGA.

Trip.com połączył siły z ponad 200 markami z 20 krajów, aby udoskonalić trasę półdniowych bezpłatnych wycieczek dla klientów międzynarodowych. Dzięki temu klienci mogą skorzystać z specjalnych ofert na pobyty hotelowe, bilety lotnicze i atrakcje turystyczne. W międzyczasie, Greenland Group we współpracy z firmą Expedia, wprowadza ekskluzywne przywileje, takie jak bezpłatne bilety na wystawy.

Podczas Festiwalu planowane jest otwarcie ponad 20 nowych sklepów w centrum handlowym Global Harbor, a Jiushi Tourism wprowadza pakiet ofert sportowych i podróżnych połączonych z turniejem 2024 Shanghai Rolex Masters.

„Przez te wszystkie lata Festiwal stał się symbolem Szanghaju i sprawił, że miasto jest znanym na całym świecie celem podróży turystycznych oraz oknem dla podróżnych z całego świata podziwiających piękne krajobrazy Szanghaju, delektujących się pysznym jedzeniem i specjałami miasta i pogłębiających swoją wiedzę na temat Chin i bogatego dziedzictwa kulturowego tego kraju” – powiedziała Cheng Meihong, zastępczyni dyrektora Szanghajskiej Miejskiej Agencji ds. Kultury i Turystyki.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *