W 16. minucie meczu Polska – Holandia na Euro 2024, gracze Superbet, którzy skorzystali z promocji na 1 gol przewagi, odnieśli sukces niezależnie od końcowego wyniku. Bukmacher wprowadził swoją flagową promocję – Superprzewagę – jeszcze bardziej zwiększając wygraną przy jednobramkowym prowadzeniu zespołu Michała Probierza. Po strzale Adama Buksy na 1:0, bukmacher musiał wypłacić wygrane.

Polskie Linie Lotnicze LOT ogłaszają konkurs na plakat, z pierwszą nagrodą w postaci 10 tysięcy złotych oraz vouchera na bilety lotnicze o takiej samej wartości.

Konkurs jest adresowany głównie do profesjonalistów w dziedzinie grafiki i projektowania, a także studentów uczelni artystycznych. Prace konkursowe można przesyłać do 31 lipca 2024 r.

Partnerem konkursu jest Muzeum Plakatu w Wilanowie, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie, które gromadzi kolekcję kultowych polskich plakatów reklamowych, w tym prace twórców takich jak Tadeusz Gronowski, Henryk Tomaszewski, Janusz Grabiański, Roman Cieślewicz i Waldemar Świerzy.

Prace tych artystów dla Polskich Linii Lotniczych LOT stały się ikonami polskiego plakatu reklamowego. Od wczesnych dzieł, takich jak plakat autorstwa Józefa Mehoffera z 1924 r., aż po późniejsze prace Janusza Grabiańskiego, takie jak stewardesa przytulająca dziecko czy cocker spaniel wysuwający zaciekawioną główkę z torby podróżnej, ich twórczość jest nieodłączną częścią historii linii lotniczych.

Polskie Linie Lotnicze LOT ogłaszają konkurs, w którym zapraszają osoby pełnoletnie do stworzenia wyjątkowych plakatów lotniczych. Konkurs adresowany jest zarówno do profesjonalistów zajmujących się sztuką i projektowaniem, jak i do studentów uczelni artystycznych. Zadaniem konkursowym jest stworzenie projektu plakatu podkreślającego jeden z atrybutów marki LOT, takich jak komfort, jakość obsługi, gościnność, rozwój, profesjonalizm czy bezpieczeństwo. Uczestnicy mogą również zainspirować się hasłem reklamowym marki: „Ważne, z kim podróżujesz”.

„Promocja polskiej kultury i sztuki to jeden z filarów strategii Polskich Linii Lotniczych LOT, marki polskiej o globalnym zasięgu. Ogłaszając konkurs na nowy plakat, chcemy podtrzymać 95-letnią tradycję tworzenia lotowskich plakatów, które na stałe wpisują się do kanonu polskiego dziedzictwa. Inspiracją dla twórców może być platforma komunikacji pod hasłem: >>Ważne, z kim podróżujesz<<, pokazująca wyjątkowe doświadczenie podróży z LOT-em, które pasażerowie chcą współdzielić z najbliższymi” – mówi Ewa Lampart, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

PLL LOT współpracuje z Muzeum Plakatu w Wilanowie, Oddziałem Muzeum Narodowego w Warszawie, w ramach Konkursu na plakat. Bożena Pysiewicz, kustosz w Muzeum Narodowym w Warszawie i kuratorka Muzeum Plakatu w Wilanowie, pełni funkcję przewodniczącej kapituły konkursowej. W składzie kapituły znaleźli się również dr hab. Ryszard Kajzer, dr hab. Agnieszka Ziemiszewska, Bartłomiej Walczuk, Julia Mirny oraz Ewa Lampart – dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

„Muzeum Plakatu w Wilanowie, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie wspiera inicjatywy, które nawiązują do tradycji związanej z artystycznym plakatem reklamowym. Historia projektowania graficznego i historia LOT-u są ze sobą nierozerwalnie powiązane od początków istnienia przedsiębiorstwa. W zbiorach Muzeum Plakatu znajduje się ponad 100 lotowskich plakatów reklamowych, które powstawały od początków istnienia przedsiębiorstwa. To prace z końca lat 20. i lat 30. oraz projekty powstające w drugiej połowie XX wieku tworzone przez grafików związanych z polską szkołą plakatu. Ogłoszony właśnie konkurs to impuls do powstania współczesnych plakatów, z których najciekawsze, nagrodzone projekty powiększą muzealną kolekcję” – mówi Bożena Pysiewicz kuratorka Muzeum Plakatu, Oddziału Muzeum Narodowego w Warszawie, przewodnicząca kapituły konkursowej.

Nagrodą główną w konkursie jest 10 000 zł oraz voucher na tę samą kwotę do wykorzystania na zakup biletów lotniczych. Drugie miejsce otrzyma 5 000 zł oraz voucher na 5 000 zł na bilety lotnicze, a trzecie miejsce zostanie nagrodzone 3 000 zł oraz voucher na tę samą kwotę na bilety.

W konkursie zostaną także przyznane wyróżnienia, a nagrodzone prace zostaną zaprezentowane na dedykowanej wystawie oraz w innych aktywnościach komunikacyjnych przewoźnika.

Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 31 lipca 2024 r. o godzinie 23.59, a ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2024 r. Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie: www.lot.com/pl/pl/konkurs-plakat

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. poszukują innowacyjnych projektów.

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. oferują bezpośrednie połączenia dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Indiach, Japonii i Korei Południowej. LOT obsługuje te trasy przy użyciu najnowocześniejszych samolotów Boeing 787 Dreamliner, co pozwala mu zwiększyć częstotliwość lotów i ulepszyć ofertę. Jako jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie, LOT jest jednocześnie jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek, będąc obecnym na niebie od 1929 roku.

Muzeum Narodowe w Warszawie jest jednym z największych i najstarszych muzeów sztuki w Polsce, założonym jako Muzeum Sztuk Pięknych w 1862 roku. Obecnie mieści się w modernistycznym gmachu z lat 1927-1938 i gromadzi kolekcję około 850 tysięcy dzieł sztuki, polskiej i zagranicznej, od starożytności po współczesność. Zbiory obejmują malarstwo, rzeźbę, rysunki, druki, fotografie, monety oraz przykłady sztuki użytkowej i wzornictwa. Co roku kolekcja Muzeum powiększa się o starannie wyselekcjonowane dzieła, prezentując także kilka wystaw czasowych obok galerii stałych.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *