Ponad 54 proc. Polaków ma regularnie kontakt z informacjami przekazywanymi przez media – wynika z unikatowej analizy rynku informacji w Polsce, zrealizowanej przez PAP i Polskie Badania Internetu.
„Unikalność badania polegała na tym, że przeprowadzono je crossmediowo, czyli dotyczyło ono użytkowników informacji w internecie, w telewizji i w radio” – wyjaśniał Łukasz Świerżewski, członek zarządu Polskiej Agencji Prasowej podczas 4. Edycji konferencji Media Przyszłości, zorganizowanej przez PAP.
Jak tłumaczył Świerżewski, badanie wykazało również, że połowa osób zainteresowanych informacjami czytała newsy oparte o depeszę PAP. We samym tylko wrześniu 2021 r., kiedy przeprowadzono analizę, ponad 12 mln Polaków zapoznało się z informacjami pochodzącymi z Polskiej Agencji Prasowej. Największym zainteresowaniem cieszyły się informacje z zagranicy.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl