Światowy Dzień kremu Nutella® obchodzony 5 lutego będzie okazją do licznych wydarzeń na całym świecie, takich jak wystawa we Włoskim Narodowym Muzeum Sztuki XXI wieku, premiera utworu muzycznego autorstwa agencji Massive Music oraz debiut książki kulinarnej. Zaskakujący globalny zasięg święta nie jest przypadkiem, gdyż popularny smakołyk z orzechów laskowych i kakao, stworzony ponad 60 lat temu przez firmę Ferrero, jest dostępny w około 170 krajach.

Światowy Dzień kremu Nutella został spontanicznie wymyślony przez amerykańską blogerkę Sarę Rosso w 2007 roku. Wówczas Nutella była jeszcze dostępna wyłącznie jako krem orzechowo-czekoladowy. Obecnie fani na całym świecie mogą cieszyć się nią pod wieloma postaciami – jako ciastkiem, przekąską, mrożonym wypiekiem, a nawet lodami. Kilka miesięcy temu Nutella wprowadziła także nową wersję roślinną, umożliwiając jeszcze większej liczbie osób delektowanie się jej smakiem.

„Światowy Dzień kremu Nutella to świadectwo trwałej siły naszej marki i pasji naszych fanów, które ugruntowały pozycję kremu Nutella jako ikony kultury – celebrowanej nawet w książkach i na wystawach. W Ferrero zobowiązujemy się do nieustannej innowacji, aby Nutella pozostała nieodłącznym elementem życia ludzi” – mówi Thomas Chatenier, Global President brandu Nutella w Ferrero.

Tegoroczne obchody Światowego Dnia kremu Nutella będą niezwykle okazałe. Włoskie Narodowe Muzeum Sztuki XXI wieku (MAXXI Museum) w Rzymie do 20 kwietnia prezentuje specjalną wystawę, która upamiętnia sześć dekad międzynarodowego i międzypokoleniowego sukcesu marki.

Massive Music, kreatywna agencja muzyczna, stworzyła niepowtarzalny utwór „Nutella® Sound”, który odzwierciedla wartości marki, takie jak optymizm i poczucie wspólnoty. Inspiracją do powstania utworu były orzechy laskowe, kluczowy składnik kremu Nutella, wykorzystane do generowania nieoczywistych dźwięków poprzez wysypywanie ich na instrumenty klawiszowe, potrząsanie nimi w słoikach oraz rzucanie nimi o zestawy perkusyjne czy gitary.

Nutella ma nową edycję książki „The New Nutella World” autorstwa Gigi Padovaniego, włoskiego dziennikarza i pisarza specjalizującego się w tematyce kulinarnej, która poświęcona jest kremowi Nutella. Książka opowiada o historii marki oraz jej roli w popkulturze na przestrzeni lat.

Grupa Ferrero ogłosiła, że będzie dalej rozwijać swoje dziedzictwo Nutelli oraz eksperymentować z nowymi produktami, aby zaskakiwać i zachwycać swoich fanów. Jednym z przykładów jest wprowadzenie nowej linii mrożonych wypieków, takich jak muffinki, croissanty, naleśniki i pączki.

Grupa Ferrero rozpoczęła swoją działalność w 1946 roku w małym miasteczku Alba we włoskim Piemoncie, gdzie powstała cukiernia. Obecnie jest to jeden z największych producentów słodyczy w opakowaniach i przekąsek na świecie, oferujący swoje produkty, takie jak Nutella®, Kinder®, Tic Tac® i Ferrero Rocher®, w ponad 170 krajach.

Śledź obchody Światowego Dnia kremu Nutella na oficjalnych kanałach wydarzenia i dołącz do społeczności fanów, którzy dzielą się relacjami w mediach społecznościowych używając hashtagów: #WorldNutellaDay #spreadanutellasmile. Możesz znaleźć więcej informacji na stronie internetowej Nutella.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *