AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], z przyjemnością ogłasza, że zwycięzcami trzeciej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ‒ dedykowanego globalnego programu mającego na celu znalezienie i wsparcie pomysłów, które prowadzą do ukształtowania bardziej integracyjnego krajobrazu mody ‒ zostają Lalaland i UZURI K&Y. W dniach 12-13 stycznia odbyła się wirtualna gala finałowa programu, podczas której sześciu finalistów zaprezentowało swoje koncepcje przed prestiżowym jury. Zwycięzcy podzielą się pulą nagród w wysokości 200 000 € i będą mogli korzystać z rocznej opieki mentorskiej sprawowanej przez wewnętrznych ekspertów Tommy Hilfiger oraz INSEAD ‒ jednej z wiodących i największych na świecie szkół biznesu dla absolwentów. Zapewnili sobie oni również miejsce w programie INSEAD, który łączy ludzi, kultury i idee na rzecz rozwoju innowacyjnych liderów.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

W styczniu 2021 r. w ramach inicjatywy wpłynęło ponad 430 zgłoszeń złożonych przez firmy na etapie start-up i scale-up z 22 krajów, co wpisuje się w wizję zrównoważonego rozwoju marki Tommy Hilfiger: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”. Tegoroczny program miał w szczególności na celu wzmocnienie i wsparcie „czarnych, rdzennych i kolorowych” przedsiębiorców (BIPOC), którzy działają na rzecz rozwoju swoich społeczności, jednocześnie promując wizję mody opartej w większym stopniu na zasadzie włączenia. Po raz pierwszy fani marki TOMMY HILFIGER mogli uczestniczyć we wstępnych fazach wyzwania, oddając swoje głosy za pośrednictwem internetu, aby pomóc w zawężeniu liczby zgłoszeń i wyłonieniu finalistów. Wraz z współpracownikami Tommy Hilfiger podczas finałowego wydarzenia zostali oni również zaproszeni do głosowania na swój ulubiony pomysł, aby przyznać jednemu z finalistów dodatkowe 15 000 €.

„To inspirujące wyzwanie zgromadziło pasjonatów i pracowitych ludzi ze świeżymi pomysłami, pragnących tworzyć przyszłość świata mody, na którą wszyscy czekamy ‒ powiedział Tommy Hilfiger. ‒ To była imponująca gala finałowa. Jestem dumny, że mogę kontynuować tę podróż wspólnie z przedsiębiorcami, którzy przedstawili przełomowe i wpływowe rozwiązania kwestionujące nasz dotychczasowy sposób myślenia, budowania i tworzenia”.

Lalaland, holenderska platforma wykorzystująca sztuczną inteligencję do tworzenia zindywidualizowanych i opartych na zasadzie włączenia modeli syntetycznych o różnym pochodzeniu etnicznym, otrzymała nagrodę w wysokości 100 000 €.

„Tworzenie technologii, która napędza bardziej integracyjną i zróżnicowaną platformę e-commerce stanowi trzon wizji Lalaland ‒ powiedział Michael Musandu, współzałożyciel i dyrektor generalny Lalaland. ‒ Bycie częścią Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge przyniosło niesamowite spostrzeżenia i sprawi, że nasze rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji dotrze do większej liczby osób, niż sobie wyobrażaliśmy. Dzięki temu osiągnięciu nasz zespół nie może się doczekać, żeby stworzyć przyjazne doświadczenie zakupów online ‒ tak, aby żaden konsument nie czuł się niedostatecznie reprezentowany”.

UZURI K&Y, rwandyjska marka ekologicznego obuwia wykorzystująca w procesie produkcyjnym opony samochodowe pochodzące z recyklingu, zatrudniająca młode osoby z terenów Afryki Subsaharyjskiej, otrzymała nagrodę w wysokości 100 000 €.

„Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy zwycięzcą Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ‒ powiedział Kevine Kagirimpundu, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy UZURI K&Y. ‒ Jest to dla nas szansa, dzięki której możemy skorzystać z mentoringu, strategicznych wskazówek i platformy do dzielenia się naszym marzeniem o wprowadzeniu na rynek globalny obuwia produkowanego w Afryce przy użyciu zrównoważonych metod. Pragniemy wywierać realny wpływ i inspirować dzisiejszą młodzież do kształtowania czystszej przyszłości”.

Clothes to Good, przedsiębiorstwo społeczne z siedzibą w RPA, które poprzez recykling tekstyliów tworzy nowe możliwości w obszarze mikroprzedsiębiorczości oraz miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych, otrzymało nagrodę w wysokości €15 000.

„Czujemy się zaszczyceni, że w ramach Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge przypadła nam nagroda publiczności. To doświadczenie, którego nigdy nie zapomnimy ‒ powiedziała Tammy Greyling, dyrektor operacyjny i terapeuta zajęciowy w Clothes to Good. ‒ Wspaniale jest mieć poczucie, że inni wierzą w nasze marzenie, żeby naprawdę coś zmienić dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin. Otrzymanie tej nagrody pozwoli Clothes to Good kontynuować tworzenie mikroprzedsiębiorstw i możliwości zatrudnienia poprzez recykling tekstyliów w RPA”.

W skład jury podczas gali finałowej Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge weszli:

  • Tommy Hilfiger,
  • Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,
  • Yara Shahidi, wielokrotnie nagradzana aktorka, producentka i agentka zmiany,
  • Esther Verburg, specjalistka ds. propozycji wartości pracowniczych, zrównoważonego biznesu i innowacji w Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,
  • Adrian Johnson, przedsiębiorca, adiunkt przedsiębiorczości, technologii i mediów w INSEAD,
  • Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good i założycielka społeczności Amsterdam Global Shapers Hub,
  • Yvonne Bajela, członek założycielski i dyrektor firmy inwestycyjnej Impact X Capital.

Przyjmowanie wniosków w ramach czwartej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge rozpocznie się w marcu 2022 r. Przedsiębiorców, którzy chcieliby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do rejestracji na stronie: https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

Misją Tommy Hilfiger jest wypracowanie czołowej pozycji w dziedzinie zrównoważonego projektowania i stylu życia ‒ w myśl idei: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność” ‒ dzięki stosowaniu określonych metod tworzenia produktów, zarządzania działalnością i utrzymywania kontaktu ze społecznościami i podmiotami zainteresowanymi. Więcej informacji o podejściu marki Tommy Hilfiger do zrównoważonego rozwoju, wspieranym przez strategię PVH Forward Fashion można znaleźć na stronie: https://responsibility.pvh.com/tommy/.

Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge można znaleźć na stronie: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Wszyscy fani marki i osoby ją śledzące mogą uczestniczyć w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Firma zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego i walizki. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PVH jest jedną z największych i najbardziej podziwianych firm odzieżowych na świecie, która łączy konsumentów z ponad 40 krajów. Wśród jej legendarnych marek znajdują się Calvin Klein oraz TOMMY HILFIGER. 140-letnia historia firmy budowana jest na sile jej marek, zespołu i zaangażowania, by kształtować modę w dobrych kierunkach. To jest jej siła. To jest siła PVH.

Firma zachęca do obserwowania jej profili w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT:

Tommy Hilfiger Media

Virginia Ritchie

wiceprezes ds. komunikacji globalnej

e-mail: virginia.ritchie@tommy.com

tel. +31 6 4318 4870

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

About Author

4fun

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.